Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Hodnota a e-business

Alena Klapalová
Cena v prodejně: 181 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-19
162

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí pá 24.5 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání po 27.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 24.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpo 27.5
Balíkovna79 Kčpo 27.5
Zásilkovna69 Kčpo 27.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpo 27.5
Zásilkovna SK95 Kčút 28.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 24.5
WEDO doručení na adresu65 Kčpo 27.5
Zásilkovna - domů99 Kčpo 27.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpo 27.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 28.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.
EAN9788021055063
ISBN9788021055063
Rozměry205 x 147 x 12 mm
Hmotnost240
Datum vydání19. 04. 2012
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:180
Nakladatelství:Masarykova univerzita Brno
Jazyk:česky