Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Jak nebýt úplným blbcem

David Gruber
Cena v prodejně: 145 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-15
130

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí út 23.4 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání st 24.4

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 23.4

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčst 24.4
Balíkovna79 Kčst 24.4
Zásilkovna69 Kčst 24.4
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčst 24.4
Zásilkovna SK95 Kččt 25.4

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 23.4
WEDO doručení na adresu65 Kčst 24.4
Zásilkovna - domů99 Kčst 24.4
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčst 24.4
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 25.4

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kniha se díky svému názvu jistě hodí v této papírové nebo i v elektronické podobě jako žertovný dárek někomu z kolegů (např. „šéfovi či kolegovi k narozeninám – a on ani neví, kdo přesně mu to dal“), ale také k přímému prostudování a pravidelnému nahlížení přímo tomu, kdo si ji pořídí. David Gruber se zde poprvé pouští do „stručné kuchařky“, tj. bez jakéhokoliv teoretizování uvádí typické problémové situace (pomluva; šéf „nechce nic slyšet“; manipulátor na poradě; osočení pomocí polopravdy aj.) a hned konkrétní komunikační obranu, vhodnou reakci. Brzy je však chtě nechtě respektována situace, že určitá jediná konkrétní komunikační obrana může někdy uspět, jindy ale selhat. A tak se začínají probírat různé typy lidí podle charakteru, temperamentu, osobnostních preferencí apod. Čtenář zde má systematickou typologii těch, na nichž závisí jeho komunikační a tím i pracovní úspěch. Typologie lidí z pera Davida Grubera je úplnou novinkou, většinou totiž dříve takový přístup spíše kritizoval.  Ale kontinuita Gruberových názorů je přesto zachována; ukazuje, že komunikační typ není nějaká stálá veličina, na níž můžeme vždy sázet při volbě komunikačního přístupu; ale že hodně závisí na prostředí-situaci a na momentální dispozici komunikujícího člověka. Na závěr autor formuluje sedm zcela nových „komunikačních obrů“, tedy psychologických dovedností, které vám obecně umožní najít optimální reakci na jakoukoliv problémovou situaci. Jde o know-why, z nějž znalému čtenáři vyplyne vždy správné know-how. Znovu před vámi defilují konkrétní komunikační problémy obdobné těm úvodním, ale s vašimi reakcemi již podstatně vyspělejšími, moudřejšími, více variantními. Optimalizovanými na samou hranici umění možného.
EAN9788085625042
ISBN978-80-85625-04-2
Rozměry210 x 148 x 8 mm
Datum vydání01. 01. 2017
Vazbakroužková vazba
Počet stran:86
Nakladatelství:Gruber-TDP
Jazyk:česky