Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy
Cena v prodejně: 699 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-385
314

U dodavatele

40-50ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí po 6.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání út 7.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 6.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčút 7.5
Balíkovna79 Kčút 7.5
Zásilkovna69 Kčút 7.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčút 7.5
Zásilkovna SK95 Kččt 9.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 6.5
WEDO doručení na adresu65 Kčút 7.5
Zásilkovna - domů99 Kčút 7.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčút 7.5
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 9.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.

Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.

Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

EAN9788025621592
ISBN978-80-256-2159-2
Rozměry255 x 178 x 25 mm
Hmotnost980
Datum vydání14. 02. 2018
Vazbapevná vazba
Počet stran:224
Nakladatelství:Svojtka
Jazyk:česky