Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Hitmakeři
Derek ThompsonTajemství popularity v éře rozptylování
5-10ks na objednávku.
K vyzvednutí čt 9.5 13:00
od 59 Kč, dodání pá 10.5
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | čt 9.5 | |
Výdejní místa | ||
WEDO Pobočky, AlzaBox | 59 Kč | pá 10.5 |
Balíkovna | 79 Kč | pá 10.5 |
Zásilkovna | 69 Kč | pá 10.5 |
Česká pošta - Balík Na poštu | 99 Kč | pá 10.5 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | po 13.5 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | čt 9.5 |
WEDO doručení na adresu | 65 Kč | pá 10.5 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | pá 10.5 |
Česká pošta - Balík Do ruky | 119 Kč | pá 10.5 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | po 13.5 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.
Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.
Dozvíte se například:
?proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)
?že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu
?že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
?jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí
?že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy
?jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele
?proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny
?jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu
?proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít
?že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu
EAN | 9788075550262 |
---|---|
ISBN | 978-80-7555-026-2 |
Rozměry | 143 x 215 mm |
Datum vydání | 01. 01. 2017 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 344 |
Nakladatelství: | Jan Melvil publishin |
Jazyk: | česky |
Často kupované dohromady
Další knihy od autora Derek Thompson
© 2024 Knihkupectví Daniela