Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Moderní retail marketing

Eva Jaderná
Cena v prodejně: 329 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-195
134

U dodavatele

30-40ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí út 14.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání st 15.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 14.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčst 15.5
Balíkovna79 Kčst 15.5
Zásilkovna69 Kčst 15.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčst 15.5
Zásilkovna SK95 Kččt 16.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 14.5
WEDO doručení na adresu65 Kčst 15.5
Zásilkovna - domů99 Kčst 15.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčst 15.5
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 16.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.

Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.

Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

EAN9788027113842
ISBN978-80-271-1384-2
Rozměry247 x 176 x 21 mm
Hmotnost0.5600000023841858
Datum vydání01. 11. 2021
Vazbapevná vazba
Počet stran:240
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky