Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Mezinárodní marketing

Hana Machková

Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání

Cena v prodejně: 299 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-30
269

U dodavatele

5-10ks na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí út 14.5 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání st 15.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 14.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčst 15.5
Balíkovna79 Kčst 15.5
Zásilkovna69 Kčst 15.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčst 15.5
Zásilkovna SK95 Kččt 16.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 14.5
WEDO doručení na adresu65 Kčst 15.5
Zásilkovna - domů99 Kčst 15.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčst 15.5
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 16.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.

Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

EAN9788027130061
ISBN978-80-271-3006-1
Rozměry242 x 170 x 14 mm
Hmotnost0.3700000047683716
Datum vydání01. 11. 2021
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:208
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky