Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Public Relations

Jacquie L Etang

Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Cena v prodejně: 575 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-58
517

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí st 22.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání čt 23.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 22.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 23.5
Balíkovna79 Kččt 23.5
Zásilkovna69 Kččt 23.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 23.5
Zásilkovna SK95 Kčpá 24.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 22.5
WEDO doručení na adresu65 Kččt 23.5
Zásilkovna - domů99 Kččt 23.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 23.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 24.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské programy pro PR pracovníky a studenty PR.
EAN9788073675967
ISBN978-80-7367-596-7
Rozměry235 x 175 x 20 mm
Hmotnost654
Datum vydání01. 09. 2009
Vazbapevná vazba
Počet stran:344
Nakladatelství:Portl
Jazyk:česky