Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy

Jan Tomandl
Cena v prodejně: 291 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-30
261

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí st 22.5 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání čt 23.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 22.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 23.5
Balíkovna79 Kččt 23.5
Zásilkovna69 Kččt 23.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 23.5
Zásilkovna SK95 Kčpá 24.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 22.5
WEDO doručení na adresu65 Kččt 23.5
Zásilkovna - domů99 Kččt 23.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 23.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 24.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe.

Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace.

Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě manažerských rozhodnutí a schopnosti tlumočit je médiím a veřejnosti. Právě komunikační dovednosti v mimořádných situacích jsou podstatou krizové komunikace, považované za královskou disciplínu public relations, tedy vztahů s veřejností.

Kniha popisuje nejčastější příčiny krizí a odhaluje základní principy i zásady krizové komunikace. Vysvětluje, jak krizové situace všeho druhu vnímají novináři a jaké jsou jejich pracovní postupy. Dále popisuje strategie a taktické varianty krizové komunikace a vhodné nástroje od tiskových zpráv po sociální sítě.

Autorský tým složený z novinářů, komunikačních praktiků a oborových pedagogů usiloval o knihu fundovanou, ale zároveň přehlednou a užitečnou pro široké spektrum čtenářů: tiskové mluvčí, PR profesionály, komunální politiky, manažery, podnikatele či pracovníky vnějších vztahů ve firmách. Kniha také představuje cenný zdroj informací pro studenty žurnalistiky, marketingu a příbuzných oborů.

Cílem knihy je osvětlit celou problematiku nikoliv jen prostřednictvím suchopárných definic, ale také na příkladech z české i zahraniční praxe, z byznysu, politiky i dalších oblastí. Čtenáři zjistí, jak řešily vážné komunikační krize nadnárodní korporace, špičkoví manažeři, politici, české firmy, úřady i další instituce. Význam krizové komunikace nejzřetelněji vyvstává v mimořádných situacích, jako byly v českém prostředí například povodně, metanolová aféra nebo naposledy pandemie nemoci covid-19. Rukopis knihy sice vznikal z větší části před pandemií, ale zachycuje také první komunikační a novinářské zkušenosti z období šíření koronaviru.

Kniha vychází jako první svazek nové edice "ProMedia" Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity.

EAN9788021096363
ISBN978-80-210-9636-3
Rozměry210 x 151 x 17 mm
Hmotnost350
Datum vydání21. 09. 2020
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:220
Nakladatelství:muni PRESS
Jazyk:česky