Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
O podstatě reklamy
Jaroslav Světlíkposlední kusy na objednávku.
K vyzvednutí po 20.5 13:00
od 59 Kč, dodání út 21.5
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | po 20.5 | |
Výdejní místa | ||
WEDO Pobočky, AlzaBox | 59 Kč | út 21.5 |
Balíkovna | 79 Kč | út 21.5 |
Zásilkovna | 69 Kč | út 21.5 |
Česká pošta - Balík Na poštu | 99 Kč | út 21.5 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | st 22.5 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | po 20.5 |
WEDO doručení na adresu | 65 Kč | út 21.5 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | út 21.5 |
Česká pošta - Balík Do ruky | 119 Kč | út 21.5 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | st 22.5 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy?
Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled.
Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů.
EAN | 9788089447855 |
---|---|
ISBN | 978-80-89447-85-5 |
Rozměry | 219 x 159 x 22 mm |
Datum vydání | 01. 01. 2012 |
Vazba | pevná vazba |
Nakladatelství: | Eurokódex |
Jazyk: | slovensky |
© 2024 Knihkupectví Daniela