Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Image a firemní identita

Jitka Vysekalová
Cena v prodejně: 369 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-37
332

U dodavatele

5-10ks na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí st 22.5 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání čt 23.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 22.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 23.5
Balíkovna79 Kččt 23.5
Zásilkovna69 Kččt 23.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 23.5
Zásilkovna SK95 Kčpá 24.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 22.5
WEDO doručení na adresu65 Kččt 23.5
Zásilkovna - domů99 Kččt 23.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 23.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 24.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.

V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje.

Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

EAN9788027128419
ISBN978-80-271-2841-9
Rozměry246 x 172 x 18 mm
Hmotnost615
Datum vydání20. 04. 2020
Vazbapevná vazba
Počet stran:224
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky