Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Mária Tajtáková
Cena v prodejně: 394 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-40
354

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí po 20.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání út 21.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 20.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčút 21.5
Balíkovna79 Kčút 21.5
Zásilkovna69 Kčút 21.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčút 21.5
Zásilkovna SK95 Kčst 22.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 20.5
WEDO doručení na adresu65 Kčút 21.5
Zásilkovna - domů99 Kčút 21.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčút 21.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 22.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.
EAN9788081684074
ISBN978-80-8168-407-4
Rozměry210 x 150 x 9 mm
Datum vydání01. 06. 2016
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:196
Nakladatelství:Wolters Kluwer
Jazyk:slovensky