Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Strategie B2B digitálního marketingu

neuveden
Cena v prodejně: 590 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-59
531

U dodavatele

130-140ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí po 6.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání út 7.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 6.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčút 7.5
Balíkovna79 Kčút 7.5
Zásilkovna69 Kčút 7.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčút 7.5
Zásilkovna SK95 Kččt 9.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 6.5
WEDO doručení na adresu65 Kčút 7.5
Zásilkovna - domů99 Kčút 7.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčút 7.5
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 9.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí.

Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe.

Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody do kritických procesů, jako jsou „lead generation“, udržení zákazníka či personalizace zákaznické zkušenosti.

Kniha je nabitá případovými studiemi světových značek jako John Deere, Vodafone či Intuit, a je tak neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály v oblasti B2B marketingu.

EAN9788075087133
ISBN978-80-7508-713-3
Rozměry234 x 159 x 23 mm
Hmotnost580
Datum vydání04. 04. 2022
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:368
Nakladatelství:Lingea
Jazyk:česky