Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Vyzvánění
Yves DozVzestup a pád mobilních telefonů Nokia
poslední kusy na objednávku.
K vyzvednutí út 21.5 13:00
od 59 Kč, dodání st 22.5
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | út 21.5 | |
Výdejní místa | ||
WEDO Pobočky, AlzaBox | 59 Kč | st 22.5 |
Balíkovna | 79 Kč | st 22.5 |
Zásilkovna | 69 Kč | st 22.5 |
Česká pošta - Balík Na poštu | 99 Kč | st 22.5 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | čt 23.5 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | út 21.5 |
WEDO doručení na adresu | 65 Kč | st 22.5 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | st 22.5 |
Česká pošta - Balík Do ruky | 119 Kč | st 22.5 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | čt 23.5 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a snaží se zachytit ponaučení pro každého, kdo chce pochopit, co mohlo po úžasném úspěchu vést k tak náhlému pádu společnosti Nokia. Je snadné položit vinu za její zánik k prahu značek Apple, Google a Samsung, ale znamenalo by to ignorovat jednu podstatnou skutečnost: Nokia začala kolabovat zevnitř mnohem dříve, než některé z těchto firem vůbec vstoupily na trh s mobilní komunikací, což činí příběh společnosti Nokia ještě zajímavějším.
Autoři popisují a analyzují různé fáze cesty společnosti Nokia z privilegované perspektivy vnějšího pozorovatele (a s přístupem ke všem vedoucím pracovníkům za posledních dvacet let, po němž následoval koordinovaný výzkum v roce 2015). Toto je příběh o vůdcích, činících strategická a organizační rozhodnutí, o jejich chování a interakci, o tom, jak uspěli a nedokázali inspirovat či oslovit své zaměstnance. Snad nejzajímavější je na něm fakt, že otevírá příslovečnou „černou skříňku“ s odpověďmi na otázky proč a jak se věci uvnitř velkých organizací skutečně odehrávají. Proč došlo k úpadku? Kolika omylům bylo možné zabránit? Změnil se svět kolem společnosti Nokia příliš rychle na to, aby se přizpůsobila? Obsahoval snad její úspěch i semínka jejího selhání?
EAN | 9788075850119 |
---|---|
ISBN | 978-80-7585-011-9 |
Rozměry | 208 x 141 x 22 mm |
Hmotnost | 132 |
Datum vydání | 01. 07. 2021 |
Vazba | pevná vazba |
Počet stran: | 264 |
Nakladatelství: | OMEGA |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela