Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Vyzvánění

Yves Doz

Vzestup a pád mobilních telefonů Nokia

Cena v prodejně: 349 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-35
314

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí út 21.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání st 22.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 21.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčst 22.5
Balíkovna79 Kčst 22.5
Zásilkovna69 Kčst 22.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčst 22.5
Zásilkovna SK95 Kččt 23.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 21.5
WEDO doručení na adresu65 Kčst 22.5
Zásilkovna - domů99 Kčst 22.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčst 22.5
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 23.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a snaží se zachytit ponaučení pro každého, kdo chce pochopit, co mohlo po úžasném úspěchu vést k tak náhlému pádu společnosti Nokia. Je snadné položit vinu za její zánik k prahu značek Apple, Google a Samsung, ale znamenalo by to ignorovat jednu podstatnou skutečnost: Nokia začala kolabovat zevnitř mnohem dříve, než některé z těchto firem vůbec vstoupily na trh s mobilní komunikací, což činí příběh společnosti Nokia ještě zajímavějším.

Autoři popisují a analyzují různé fáze cesty společnosti Nokia z privilegované perspektivy vnějšího pozorovatele (a s přístupem ke všem vedoucím pracovníkům za posledních dvacet let, po němž následoval koordinovaný výzkum v roce 2015). Toto je příběh o vůdcích, činících strategická a organizační rozhodnutí, o jejich chování a interakci, o tom, jak uspěli a nedokázali inspirovat či oslovit své zaměstnance. Snad nejzajímavější je na něm fakt, že otevírá příslovečnou „černou skříňku“ s odpověďmi na otázky proč a jak se věci uvnitř velkých organizací skutečně odehrávají. Proč došlo k úpadku? Kolika omylům bylo možné zabránit? Změnil se svět kolem společnosti Nokia příliš rychle na to, aby se přizpůsobila? Obsahoval snad její úspěch i semínka jejího selhání?

EAN9788075850119
ISBN978-80-7585-011-9
Rozměry208 x 141 x 22 mm
Hmotnost132
Datum vydání01. 07. 2021
Vazbapevná vazba
Počet stran:264
Nakladatelství:OMEGA
Jazyk:česky